Marketing (4 xρόνια, Πτυχίο Διοίκησης Επιχειρήσεων)

Περιγραφή

Το πτυχίο ‘Marketing’ προσφέρει στους φοιτητές ουσιαστικές γνώσεις σε θέματα πωλήσεων, προώθησης υπηρεσιών και προϊόντων, στις αρχές της συμπεριφοράς των καταναλωτών, στο πώς διαμορφώνονται και αλλάζουν οι αγορές για προϊόντα και υπηρεσίες και στην άμεση ανταπόκριση των μεταβαλλόμενων αναγκών και προτιμήσεων των πελατών. Το πρόγραμμα παρέχει μια βαθύτερη κατανόηση της διαδικασίας του μάρκετινγκ, ενώ βοηθάει τους φοιτητές να αναπτύξουν δεξιότητες στον τομέα της έρευνας αγοράς, τη διανομή, την τιμολόγηση και την προώθηση προϊόντων, καθώς και δεξιότητες για την ανάλυση και διαχείριση δεδομένων.

Προοπτικές Εργοδότησης

Πωλήσεις, Έρευνα Αγοράς, Διαφήμιση, Δημόσιες Σχέσεις, Ηλεκτρονικό Εμπόριο (e-commerce), Μάρκετινγκ.

Δομή Προγράμματος



Οι φοιτητές/τριες του προγράμματος «Marketing» πρέπει να συμπληρώσουν τις πιο κάτω πιστωτικές μονάδες/ECTS για την απόκτηση του πτυχίου:



Δομή Προγράμματος Π. Μονάδες ECTS
Μαθήματα Γενικής Εκπαίδευσης 24 42
Μαθήματα Κορμού 45 77
Μαθήματα Ειδίκευσης 51 105
Μαθήματα Ελεύθερης Επιλογής 9 16
Σύνολo Πιστωτικών Μονάδων/ECTS 129 240


Μαθήματα Γενικής Εκπαίδευσης 24 Π. Μονάδες 42 ECTS
Αγγλικά και Επικοινωνία 9 16
Κωδικός Τίτλος Μαθήματος Π. Μονάδες ECTS
COM101 Public Speaking 3 5
ENB220 Writing for Business Studies 3 6
ENB225 Business Communication in English 3 5
Ανθρωπιστικές και Κοινωνικές Επιστήμες2 9 16
Κωδικός Τίτλος Μαθήματος Π. Μονάδες ECTS
N/A Φιλοσοφία, Ψυχολογία, Κοινωνιολογία, Ιστορία ή Πολιτικές Επιστήμες 9 16
Μαθηματικά 3 5
Κωδικός Τίτλος Μαθήματος Π. Μονάδες ECTS
MAT115 Στατιστική I 3 5
Πληροφορική 3 5
Κωδικός Τίτλος Μαθήματος Π. Μονάδες ECTS
CSC190 Εισαγωγή στους Υπολογιστές και Εφαρμογές 3 5


Μαθήματα Κορμού 45 Π. Μονάδες 77 ECTS
Κωδικός Τίτλος Μαθήματος Π. Μονάδες ECTS
ACC112 Εισαγωγή στη Χρηματοοικονομική Λογιστική 3 5
ACC113 Εισαγωγή στη Διοικητική Λογιστική 3 5
BUS101 Εισαγωγή στη Διοίκηση Επιχειρήσεων 3 5
BUS111 Πεπερασμένα Μαθηματικά 3 5
BUS195 Λογισμός και Εφαρμογές στη Διοίκηση 3 5
BUS201 Διοίκηση Διεθνών Επιχειρήσεων 3 5
BUS360 Καινοτομία και Επιχειρηματικότητα 3 5
BUS401 Επιχειρησιακή Πολιτική και Στρατηγική 3 6
ECO101 Αρχές της Μικροοικονομίας 3 5
ECO102 Αρχές της Μακροοικονομίας 3 5
FIN101 Αρχές Χρηματοοικονομικής Ανάλυσης 3 6
LAW101 Δίκαιο των Επιχειρήσεων Ι 3 5
MAR101 Εισαγωγή στο Marketing 3 5
MGT101 Αρχές Διεύθυνσης (Management) 3 5
MGT205 Οργανωσιακή Συμπεριφορά 3 5


Μαθήματα Ειδίκευσης 51 Π. Μονάδες 105 ECTS
Κωδικός Τίτλος Μαθήματος Π. Μονάδες ECTS
BUS215 Ερευνητικές Μέθοδοι στη Διοίκηση 3 6
BUS411 Διπλωματική εργασία 7 10
MAR111 Advertising and Sales Promotion 3 6
MAR204 Consumer Behavior 3 6
MAR207 Direct Marketing 3 6
MAR213 The Art of Persuasion 3 6
MAR260 Professional Selling 3 6
MAR302 Marketing Research 3 6
MAR304 International Marketing 3 6
MAR309 Marketing of Services 3 6
MAR316 E-Marketing 3 6
MAR401 Advanced Marketing Management 3 6
Marketing Electives 15 29

(Select Five (5) courses)

Κωδικός Τίτλος Μαθήματος Π. Μονάδες ECTS
COM103 Mass Media Writing 3 6
COM220 Διαπολιτισμική Επικοινωνία 3 6
MAR205 Selling and Sales Management 3 6
MAR301 Advertising Media Planning 3 6
MAR305 Retail Management 3 5
MAR315 Internship 3 6
MAR405 Independent Study in Marketing 3 8
MAR406 Special Topics in Marketing 3 6
PRS200 Public Relations 3 6


Μαθήματα Ελεύθερης Επιλογής 9 Π. Μονάδες 16 ECTS



Στόχοι Προγράμματος

Γενικοί Στόχοι
  • To develop the student’s capacity to think, analyse and process information in an innovative and creative way
  • To develop an awareness, respect and appreciation of the social, moral and ethical values as the main principles of one’s relationship towards others and   to the community;
  • To develop the students’ analytical, critical thinking, decision-making and communication competencies that will help   promote their personal achievement and contribution to organizations;
  • To build breadth of perspective through the general education requirements and provide sufficient specialization to meet basic professional and career requirements;  
  • To provide the student with the necessary requirements for academic and/or career advancements.

 

Συγκεκριμένοι Στόχοι
  • To provide students with a foundation in Business in general and Marketing in particular;
  • To provide a background of the Marketing process and help students develop proficiency in marketing research, product planning, distribution, pricing, promotion and related marketing activities;
  • To center attention directly on the skills and knowledge required by the profession of Marketing in terms of theory and practice and to help students acquire knowledge and develop skills in a systematic way;
  • To assist students in developing leadership capabilities, which can be used in reaching solutions to problems of business in general, and Marketing in particular.

 

Μαθησιακά Αποτελέσματα
Upon successful completion of the Marketing program students should be able to:
 
  • Demonstrate their ability to communicate effectively in business situations through speaking, writing, and by use of electronic media.
  • Demonstrate their ability to build teams and work effectively within them.
  • Demonstrate awareness and capability of analysis of environmental (economic, social, political, legal, and ethical) trends and their impact on individuals and businesses.
  • Describe the application of manual and computer-based quantitative and qualitative tools and methodologies in identifying and solving problems and making decisions in business situations.
  • Critically evaluate and apply concepts, techniques, strategies, and theories from any appropriate discipline in business contexts.
  • Define markets and apply marketing concepts and tools with a customer focus for effective promotion of products and services.
  • Demonstrate the capability to collect all relevant information in order to prepare appropriate marketing strategies.
  • Demonstrate an appreciation of the challenges and complexities involved in leading a marketing department and resolving the relevant problems.
  • Demonstrate the ability to adapt marketing concepts, models, and techniques in different settings, e.g. from social marketing to electronic marketing.
  • Demonstrate awareness of the roles and tasks of various marketing related executive positions.

You may also be interested in

Προφίλ Αποφοίτων

Κώστας Βάιναλ

Πρόγραμμα Σπουδών: Marketing (Πτυχίο Διοίκησης Επιχειρήσεων)

Year of Graduation: 2011

Working as: Market Executive, Marcus Evans

“Δεν μπορώ να ξεχάσω το γεγονός ότι με τη βοήθεια του EUC πήγα σαν Erasmus στην Σκωτία όπου και πέρασα καταπληκτικά. Σε όλα τα χρόνια σπουδών μου, το EUC στάθηκε δίπλα μου σε ό,τι χρειαζόμουνα. Περισσότερα

Καριέρα & Εργοδότηση

Ο ειδικός στο Μάρκετιγκ διεύρυνα τη δυνατότητα προώθησης των πωλήσεων συγκεκριμένων προϊόντων ή υπηρεσιών μιας επιχείρησης και υποδεικνύει τρόπους για να αυξήσει τις πωλήσεις στο μεγαλύτερο δυνατό βαθμό. Ο ειδικός στο Μάρκετιγκ πρέπει να έχει άριστη γνώση των χαρακτηριστικών όλων των προϊόντων μιας επιχείρησης των τάσεων και πιθανών εξελίξεων στην αγορά όπου αυτή δραστηριοποιείται. Επίσης, θα πρέπει να αξιολογεί αντικειμενικά το κόστος και το αποτέλεσμα της διαφήμισης και ακόμα γνωρίζει τα θέματα προϋπολογισμού και τιμολόγησης. Είναι σημαντικό να είναι εξοικειωμένος με όλες τις μεθόδους προώθησης και διαφήμισης προϊόντων ή υπηρεσιών μέσα από το ραδιόφωνο, τις τηλεοπτικές και ταχυδρομικές καμπάνιες, τις τηλεφωνικές επαφές και τη διοργάνωση εκδηλώσεων προβολής.

 

Δεξιότητες

  • Ομαδικότητα
  • Επικοινωνιακές δεξιότητες
  • Ικανότητα επίλυσης προβλημάτων
  • Εξαιρετική χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών
  • Αναλυτικές και ερευνητικές
  • Οργάνωση και αποδοτικότητα
  • Ηγετικές
  • Πρωτοβουλία και Δημιουργικότητα

 

Τομείς Εργοδότησης

  • Τραπεζικός
  • Ασφαλιστικός
  • Επενδυτικός
  • Εκπαιδευτικός
  • Συμβουλευτικός
  • Μη κερδοσκοπικός
  • ΜΜΕ
  • Λιανικό & Χονδρικό εμπόριο
  • Κατασκευαστικός
  • Υγείας
  • Τουριστικός
  • Βιομηχανικός
  • Διαφημιστικός
  • Τεχνολογίας
  • Τηλεπικοινωνίες

 

Επιλογές Σταδιοδρομίας

  • Τραπεζικός
  • Καθηγητής
  • Διοικητικό Στέλεχος
  • Διαφημιστής
  • Λειτουργός δημοσίων σχέσεων και Μάρκετινγκ
  • Πωλητής
  • Ασφαλιστικός Σύμβουλος

 

Μεταπτυχιακές / Επαγγελματικές Σπουδές

  • Για σταδιοδρομία στον Ακαδημαϊκό τομέα και στην ανώτατη εκπαίδευση, η απόκτηση Διδακτορικού Τίτλου (PhD) είναι επιθυμητή και προσφέρει εμπειρία και ικανότητες άμεσα συνδεμένες με την έρευνα.

 

Πρόγραμμα Εργασιακής Εμπειρίας του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου Κύπρου

Το πρόγραμμα Απόκτησης Εργασιακής Εμπειρίας του Κέντρου Καριέρας δίνει τη δυνατότητα σε τριτοετείς και τεταρτοετείς φοιτητές με ψηλή ακαδημαϊκή επίδοση να εργαστούν για περίοδο τριών μηνών σε θέσεις αντίστοιχες του κλάδου σπουδών τους. Το πρόγραμμα εμπλουτίζει το βιογραφικό του κάθε συμμετέχοντα, αφού αποκτά εργασιακή εμπειρία και Προσωπική Αξιολόγηση των Ικανοτήτων του από τον οργανισμό στον οποίο τοποθετείται. Κάποιες από τις εταιρείες που συμμετείχαν στο πρόγραμμα και στις οποίες τοποθετήθηκαν φοιτητές του Μάρκετιγκ  είναι:

  • Abacus Ltd
  • AC Nielsen
  • Airtrans Group Ltd
  • Alico AIG Life
  • Aspen Trust
  • Atlantis Consulting
  • BKR Damianou & Partners
  • Carob Mill Ltd
  • Cyprus Trading Corporation Limited
  • FBME BANK LTD (Federal Bank of the Middle East Ltd)
  • Infocredit Group
  • Lanitis E.C. Holfings Ltd
  • Lanitis Freen Energy Group Ltd
  • Liberty Life Insurance Company
  • N.P. Lanitis Ltd
  • New Nissan Cyprus Ltf
  • TFI Markets
  • Thomson Reuters
  • MTN (Cyprus)
  • GrantXpert Consulting Ltd
  • Cyprus Department of Labour (Employment Market Section)
  • WorkForce Cyprus
  • RTD Talos
  • Penta Marketing Art
  • O. Shambartas LLC

 

Μηχανές Εξευρέσεως Εργασίας

University of Europe
Laureate Digital