Education Leadership (18 months, Master of Arts)

Description

The ‘Education Leadership’ program aims to develop essential knowledge and skills in the theory and practice of management and leadership in education. Students are expected to attain competence across a spectrum of relevant subject areas and themes, including innovation in schools; education and technology; communication and conflict resolution; organizational culture and resource management; public policy; systems of inspection and review; and the philosophy of leadership in education.

Employment Opportunities

School Administration and Management, Policy Making, Think Tanks, Research.

Program Outline





Degree Requirements Credits ECTS
Core Courses 3 10
Core Concentration Courses: Education Leadership 15 40
Major Concentration Electives: Education Leadership 6 20
Master Thesis 6 20
Total Requirements 30 90


Core Courses 3 Credits 10 ECTS
Code Course Title Credits ECTS
EDG656 Educational research methodology 3 10


Core Concentration Courses: Education Leadership 15 Credits 40 ECTS
Code Course Title Credits ECTS
EDG657 Educational Management and School Organisation Management 4 10
EDG658 Human Resource Management 4 10
EDG659 Education Leadership 4 10
EDG660 School Improvement 3 10


Major Concentration Electives: Education Leadership 6 Credits 20 ECTS

Selection of two (2) courses:

Code Course Title Credits ECTS
EDG661 Evaluation of Educational Work 3 10
EDG662 Educational Policy and Introduction of Innovations in Education 3 10
N/A Elective course from the available Elective courses from another relevant master program (distance)* 3 10


Master Thesis 6 Credits 20 ECTS

Master Thesis or Selection of two courses, as below:

Code Course Title Credits ECTS
EDG695 Master Thesis 6 20
Research Courses 6 20

Selection of one (1) Research course

Code Course Title Credits ECTS
EDG683 Quantitative Research Methods for Education Sciences or 3 10
EDG684 Qualitative Research Methods for Education Sciences 3 10
N/A Elective course from the available Elective courses from another relevant master program (distance)* 3 10



For the successful completion of the master program and the awarding of the postgraduate title is expected from the student that s/he will complete the program’s requirements as shown above (total 30 credits, 90 ECTS) and have an average (G.P.A) 2.5. or more according to the University regulations.

 

*Overall only one (1) course such as this may be selected by the student throughout the completion of the program requirements.

Objectives & Outcomes

General Objectives

Η Κατεύθυνση αποσκοπεί στο να:

  • Στην προσφορά ενός ολοκληρωμένου προγράμματος για την Εκπαιδευτική Διοίκηση και Ηγεσία.
  • Στην προσφορά γνώσεων και δεξιοτήτων και τη δημιουργία προϋποθέσεων που θα επιτρέψουν στους φοιτητές να αναδειχθούν σε στελέχη / ηγέτες της εκπαίδευσης.
  • Στην προσφορά γνώσεων και δεξιοτήτων στο πεδίο της έρευνας της Εκπαιδευτικής Διοίκησης και Ηγεσίας.
Specific Objectives

Η Κατεύθυνση στοχεύει στα ακόλουθα:

  • Στην προετοιμασία των φοιτητών για αποτελεσματική οργάνωση και διοίκηση των σχολείων και της εκπαίδευσης.
  • Στην προετοιμασία διοικητικών στελεχών της εκπαίδευσης οι οποίοι να δρουν δημιουργικά και παραγωγικά.
  • Στην ενίσχυση των γνώσεων και των δεξιοτήτων των φοιτητών για τη διεξαγωγή, μελέτη και κριτική αξιολόγηση ερευνητικών σχεδίων και μοντέλων έρευνας στον τομέα της Εκπαιδευτικής Διοίκησης και Ηγεσίας, ώστε να ασκήσουν δυναμικά το ρόλο τους ως εκπαιδευτικοί ηγέτες και ερευνητές με διεθνή εμβέλεια.
  • Στην προικοδότηση των φοιτητών με γνώσεις, στάσεις και δεξιότητες για προσφορά υπηρεσιών στην ευρύτερη εκπαιδευτική κοινότητα.
Learning Outcomes

Με την ολοκλήρωση του Προγράμματος στην κατεύθυνση αυτή,  οι φοιτητές/τριες αναμένεται να είναι ικανοί/ές να:

  • Σχεδιάζουν, εκπονούν και παρουσιάζουν μικρής ή μεγάλης κλίμακας εκπαιδευτική έρευνα.
  • Αναλύουν και να αξιολογούν ερευνητικές εργασίες ποσοτικής και ποιοτικής προσέγγισης από το χώρο της Εκπαιδευτικής Διοίκησης και Ηγεσίας.
  • Εκπονήσουν μεταπτυχιακή εργασία σε εξειδικευμένο θέμα Εκπαιδευτικής Διοίκησης και Ηγεσίας.
  • Αναλύουν και εξηγούν  τη σχέση φιλοσοφίας και παιδείας ή να κατανοήσουν θεσμούς, διαδικασίες και αποτελέσματα των σύγχρονων εκπαιδευτικών συστημάτων από κοινωνιολογική άποψη ή να εξετάσουν τις θεωρίες και τα ερευνητικά ευρήματα της επιστήμης της εκπαιδευτικής ψυχολογίας και να εφαρμόζουν διάφορες ψυχολογικές θεωρίες στην εκπαιδευτική πράξη ή να αναπτύξουν  στάσεις ως  εκπαιδευτικοί, που είναι απαραίτητες για να ανταποκριθεί κανείς με επάρκεια στην πολιτισμική διαφορετικότητα.
  • Αναπτύξουν μια ευρεία αντίληψη του εκπαιδευτικού οργανισμού ως κοινωνικού συστήματος, να αντιληφθούν το δυναμικό περιβάλλον μέσα στο οποίο λειτουργεί το σχολείο και το εκπαιδευτικό σύστημα και να εξοικειωθούν / αναλύουν βασικές λειτουργίες της διοίκησης και πώς αυτές μπορούν να εφαρμοστούν στο επίπεδο της σχολικής μονάδας.
  • Γνωρίσουν τα χαρακτηριστικά στοιχεία της ηγετικής συμπεριφοράς, να κατανοήσουν τις πτυχές του φαινομένου της εκπαιδευτικής ηγεσίας σε σχέση με τη μικροκοινωνία του σχολείου και να συνδέσουν την ηγεσία με την αποτελεσματικότητα της εκπαιδευτικής μονάδας.
  • Αποκτήσουν γνώσεις στις περιοχές της παρώθησης, της διαχείρισης συγκρούσεων, της επιτυχούς επικοινωνίας, του οργανωτικού κλίματος/κουλτούρας και της διαχείρισης ανθρώπινων και υλικοτεχνικών πόρων.
  • Αντιληφθούν την ανάγκη εισαγωγής καινοτομιών σε έναν εκπαιδευτικό οργανισμό για τη συνεχή βελτίωσή του, περιγράφουν τα στάδια της επιτυχημένης εισαγωγής καινοτομιών και να συνειδητοποιήσουν το ρόλο του εκπαιδευτικού, και ιδιαίτερα του διευθυντή της σχολικής μονάδας, στην εισαγωγή καινοτομιών στα σχολεία.
  • Κατανοούν τις βασικές αρχές της εκπαιδευτικής πολιτικής, διακρίνουν τη διαφορά μεταξύ θεωρητικής διάστασης και πρακτικής εφαρμογής της, αναγνωρίζουν τις «ομάδες πίεσης» που επηρεάζουν τη χάραξη εκπαιδευτικής πολιτικής στην Κύπρο και σκιαγραφούν κριτικά τα βασικά γνωρίσματα του διεθνούς εκπαιδευτικού λόγου.
  • Διακρίνουν τους παράγοντες που επηρεάζουν την αποτελεσματικότητα του σχολικού οργανισμού, γνωρίσουν θεωρητικά μοντέλα βελτίωσης της σχολικής αποτελεσματικότητας, καθώς να μελετήσουν τα πορίσματα ποσοτικών και ποιοτικών ερευνών, που μελετούν τους παράγοντες οι οποίοι επηρεάζουν την αποτελεσματικότητα ενός οργανισμού και τη διαδικασία βελτίωσης της σχολικής αποτελεσματικότητας.
  • Χρησιμοποιούν την τεχνολογία ως μέσο διοικητικής οργάνωσης και εκσυγχρονισμού της σχολικής μονάδας.

You may also be interested in

Alumni Profiles

Angeliki Kanellakopoulou

Program of Study: Education Leadership (Master of Arts)

Year of Graduation: 2015

Working as: Educator

Attending the distant learning courses in Educational Leadership at EUC has helped me to gain the necessary theoretical knowledge to become more effective; not only a better leader, but also a better Read more

Dimitrios Pitsiavas

Program of Study: Education Leadership (Master of Arts)

Year of Graduation: 2015

Working as: Educator

This has been the most demanding, but at the same time unique and incredibly productive period of my life. I have gained valuable knowledge and skills in the field of Educational Administration & Read more

Makri Agoritsa

Program of Study: Education Leadership (Master of Arts)

Year of Graduation: 2015

Working as: Educator

I truly enjoyed studying online with European University Cyprus due to its high quality of academic programs and the challenge to research in the fields of Educational Management and Leadership Read more

George Tsokkas

Program of Study: Education Leadership (Master of Arts)

Year of Graduation: 2016

Working as: Civil Servant

What I really like about the online Master’s degree in Education Sciences was the flexibility and the design that fit my lifestyle. After having completed two other master degrees, I can say that Read more

Careers & Employment

University of Europe
Laureate Digital