Special (Inclusive) Education (18 months, Master of Arts)

Description

The MA in ‘Special (Inclusive) Education’ provides students with the knowledge and skills to support the inclusion of special needs children and adults in education. The program offers insight into education policy and practice, encouraging students to consider the challenges and solutions to ensuring greater inclusion. Students gain an understanding of a range of impairments, along with the skills to meet special educational needs in mainstream institutions of learning. Courses also include research methods, the use of technology in the inclusive classroom, and wider social issues related to disability.

Employment Opportunities

Schools, Research, Activist Organizations, Educational Consultancy.

Program Outline





Degree Requirements Credits ECTS
Core Courses 3 10
Core Concentration Courses: Special (Inclusive) Education 15 40
Major Concentration Electives: Special (Inclusive) Education 6 20
Master Thesis 6 20
Total Requirements 30 90


Core Courses 3 Credits 10 ECTS
Code Course Title Credits ECTS
EDG656 Educational Research 3 10


Core Concentration Courses: Special (Inclusive) Education 15 Credits 40 ECTS
Code Course Title Credits ECTS
EDI664 Disability in Society and in School 4 10
EDI665 Education of Children with Disabilities: From Theory to Practice 4 10
EDI666 Inclusive education: Disability and Differentiation 4 10
EDI667 Contemporary issues in the Education of Children with Disabilities 3 10


Major Concentration Electives: Special (Inclusive) Education 6 Credits 20 ECTS

Selection of two (2) courses:

Code Course Title Credits ECTS
EDI668 Physical and Sensory Disabilities 3 10
EDI669 Intellectual, Cognitive and Psycho-emotional Disabilities 3 10
EDI690 School Practice (Distance)** 6 20
N/A Elective course from the available Elective courses from another relevant master program (distance)* 3 10


Master Thesis 6 Credits 20 ECTS

Master Thesis or Selection of two courses, as below:

Code Course Title Credits ECTS
EDI695 Master Thesis 6 20
Research Courses 6 20
Code Course Title Credits ECTS
EDG683 Quantitative Research Methods for Educational Sciences or 3 10
EDG684 Qualitative Research Methods for Education Sciences 3 10
N/A Elective course from the available Elective courses from another relevant master program (distance)* 3 10



*Overall only one (1) course of this provision may be selected by the student throughout the completion of the program requirements.

 

**The student may register to this course over and above his/her three (3) Elective courses and over and above the 30 Credits/90 ECTS which are required for the successful completion of the master program and being granted the postgraduate degree diploma.

 

For the successful completion of the master program and the award of the postgraduate title the student is expected to complete the program’s requirements as shown above (total 30 credits, 90 ECTS) with a grade point avarage (G.P.A) of 2.5, or higher, according to the University regulations.

Objectives & Outcomes

General Objectives

Ο κλάδος αποσκοπεί στο να:

  • Προσφέρει γνώσεις στο θέμα της παιδαγωγικής, πολιτικής, φιλοσοφικής, θεωρητικής και ιστορικής πτυχής της ειδικής, ενταξιακής και ενιαίας εκπαίδευσης στην Κύπρο και στο εξωτερικό.
  • Προσφέρει γνώσεις και δεξιότητες για την αναγνώριση, αξιολόγηση και πρακτική αντιμετώπιση των παιδιών με αναπηρία που φοιτούν στο γενικό σχολείο.
  • Προσφέρει γνώσεις και δεξιότητες στο πεδίο της έρευνας, στον τομέα της Ειδικής (Ενιαίας) Εκπαίδευσης.
Specific Objectives

Ο κλάδος στοχεύει στο να:

  • Προσφέρει γνώσεις και να ενθαρρύνει κριτική σκέψη που σχετίζεται με τις διάφορες φιλοσοφίες που επικράτησαν σχετικά με την εκπαίδευση των παιδιών με αναπηρία.
  • Προσφέρει γνώση και ενθαρρύνει κριτική σκέψη σε σχέση με την πολιτική που εφαρμόζεται για την εκπαίδευση των παιδιών με αναπηρία.
  • Προσφέρει γνώσεις και δεξιότητες για την αποτελεσματική εκπαίδευση όλων των παιδιών στα πλαίσια της Ενιαίας Εκπαίδευσης.
  • Προσφέρει γνώσεις και δεξιότητες που να καθιστούν τους/τις φοιτητές/τριες ικανούς/ές να χειριστούν τις διάφορες περιπτώσεις παιδιών με αναπηρία που μπορεί να είναι ενταγμένα στο γενικό σχολείο.
  • Ενισχύσει τις γνώσεις και δεξιότητες των φοιτητών για τη διεξαγωγή, μελέτη και κριτική αξιολόγηση ερευνητικών σχεδίων και μοντέλων έρευνας στον τομέα της Ειδικής (Ενιαίας) Εκπαίδευσης, ώστε να ασκήσουν δυναμικά το ρόλο τους ως εκπαιδευτικοί και/ή ερευνητές.
  • Καλλιεργήσει τη θετική στάση των συμμετεχόντων προς την εκπαίδευση των παιδιών με αναπηρία στο γενικό σχολείο.
Learning Outcomes

Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι φοιτητές/τριες αναμένεται να είναι ικανοί/ες να:

  • Σχεδιάζουν, πραγματοποιούν και παρουσιάζουν εκπαιδευτική έρευνα στο επίπεδο που προβλέπεται για την εκπόνηση μεταπτυχιακής έρευνας και να αξιολογούν ερευνητικές εργασίες στο χώρο της ενιαίας εκπαίδευσης.
  • Εμβαθύνουν τόσο στο σχεδιασμό όσο και στην ανάλυση δεδομένων με στατιστικές τεχνικές που αξιοποιούνται στην έρευνα στο χώρο της Ενιαίας Εκπαίδευσης ή σε σχεδιασμό, πραγματοποίηση και παρουσίαση προχωρημένων Ερευνών Ποιοτικής έρευνας.
  • Εκπονήσουν μεταπτυχιακή έρευνα σε εξειδικευμένο θέμα Ενιαίας Εκπαίδευσης.
  • Αναλύουν και εξηγούν τη σχέση φιλοσοφίας και παιδείας ή να κατανοήσουν θεσμούς , διαδικασίες και αποτελέσματα των σύγχρονων εκπαιδευτικών συστημάτων από κοινωνιολογική άποψη ή να εξετάσουν / σχολιάζουν / συζητούν τις θεωρίες και τα ερευνητικά ευρήματα της επιστήμης της εκπαιδευτικής ψυχολογίας και να εφαρμόζουν διάφορες ψυχολογικές θεωρίες στην εκπαιδευτική πράξη ή να αναπτύξουν στάσεις ως εκπαιδευτικοί, που είναι απαραίτητες για να ανταποκριθεί κανείς με επάρκεια στην πολιτισμική διαφορετικότητα.
  • Κατανοήσουν και αναλύουν τους παράγοντες που οδηγούν στην κατασκευή της αντίληψης για την αναπηρία, η οποία δημιουργείται από την κοινωνία και καταλήγει στο σχολικό σύστημα, καθώς και την πολιτική, ιστορική και κοινωνιολογική πτυχή της εξέλιξης της Ενιαίας Εκπαίδευσης στην Κύπρο και στο εξωτερικό ως επίσης τα βασικά χαρακτηριστικά των παιδιών με διαφορετικές αναπηρίες και των παιδιών που αποτελούν μειονότητα/ες σε ένα σχολείο.
  • Διαφοροποιούν σε επίπεδο διδασκαλίας και υλικού με γνώμονα την αποτελεσματική στήριξη όλων των μαθητών/ τριών μια ενιαίας τάξης.
  • Σχεδιάζουν προγράμματα, τα οποία να ανταποκρίνονται στις ατομικές ανάγκες παιδιών με αναπηρία και στις ανάγκες του ευρύτερου αναλυτικού προγράμματος και της προσέγγισής του προς την ενιαία εκπαίδευση.
  • Αναλύουν και εφαρμόζουν σύγχρονες εκπαιδευτικές προσεγγίσεις που ενδείκνυνται για τα παιδιά με σωματικές και αισθητηριακές αναπηρίες ή/και να αντιμετωπίζουν παιδιά με γνωστικές ή νοητικές αναπηρίες στα πλαίσια της σχολικής μονάδας, ή / και να κατανοήσουν τα χαρακτηριστικά των παιδιών με ψυχοσυναισθηματικές αναπηρίες και σχεδιάζουν / εφαρμόζουν τεχνικές για έγκαιρη διάγνωση και αντιμετώπιση.
  • Αναπτύξουν περαιτέρω δεξιότητες συμβουλευτικής και επικοινωνίας με τους γονείς των παιδιών με αναπηρία για αποτελεσματική συνεργασία με αυτούς.
  • Αναλύουν και συζητούν σύγχρονες θεωρητικές απόψεις, τάσεις και πρακτικές ή/ και εξειδικευμένα θέματα που αφορούν ή / και επηρεάζουν τη θεωρία και πράξη της ενιαίας εκπαίδευσης στην Κύπρο και στο εξωτερικό.
  • Χρησιμοποιούν την τεχνολογία ως μέσο διαφοροποίησης της διδασκαλίας σε μία ενιαία τάξη και την εν γένει παιδαγωγική διαδικασία, όπως αυτή οργανώνεται στη σχολική μονάδα καθώς και ως εργαλείο πρόσβασης των ατόμων με αναπηρία στην κοινωνία της γνώσης.
  • Εξοικειωθούν με το σχολικό περιβάλλον της Ενιαίας Εκπαίδευσης και να αποκτήσουν σχολική εμπειρία μέσα από εφαρμογή στην πράξη του περιεχομένου και των μηνυμάτων των σπουδών τους.

You may also be interested in

Alumni Profiles

No profiles found

Careers & Employment

University of Europe
Laureate Digital