Ακαδημαϊκός Τίτλος | Έτος | Ίδρυμα | Τμήμα | Τίτλος Διατριβής (Καταχωρείται προαιρετικά) |
ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ (Doctor of Philosophy, PhD) | 2003 | Loughborough University - UK | Department of Physical Education, Sports Science and Recreation Management | Lifestyle and physical activity patterns of Greek children: The applicability of a school based intervention programme. |
Μεταπτυχιακό Δίπλωμα (Master of Science, MSc) στην Φυσική Αγωγή | 1997 | Loughborough University - UK | Department of Physical Education, Sports Science and Recreation Management | Analysis of Greek children's lifestyle physical activity patterns and reasons for participation |
Πτυχίο στη Φυσική Αγωγή και τον Αθλητισμό | 1984 | Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης | Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (ΤΕΦΑΑ) |
Περίοδος Εργοδότησης | Εργοδότης | Τόπος | Θέση | |
Από | Μέχρι | |||
1987 | 2004 | Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων της Ελλάδας | ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ – Κομοτηνή, Ν. Ροδόπης ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ - Θεσσαλονίκη | Καθηγητής φυσικής αγωγής |
2004 | 2015 | Υπουργείο Παιδείας της Ελλάδας | ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ – Κομοτηνή, Ν. Ροδόπης | Μέλος ΔΕΠ |
2015 | Σήμερα | Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου | Λευκωσία - Κύπρος | Μέλος ΔΕΠ |
Έτος | Τίτλος | Άλλοι συγγραφείς | Επιστημονικό Περιοδικό και Εκδότης / Συνέδριο | Τόμος | Σελ. |
2018 | Cloud-based personalized movement student learning: an in-school case study. In Koutsopoulos, K.C., Doukas, K. & Kotsanis, G. (Eds)., Classification: LCCLB1044.87 .H3379 2018 I DDC 371.33/44678—dc23 LC record available at https/Iccn.Ioc.gov/2017017437 | Kourtessis, T., Avgerinos, A., Tsiantis, H., Liberi, M. & Goufas, E. (2018). | Handbook of research on educational and cloud computing in modern classroom settings | 395-409 | |
2018 | Mediterranean diet adherence and nutritional assessment of Cypriot primary schoolchildren. | Andreou, C., Vardakastani, D., Zavros, A., Avgerinos, A. & Chrysostomou, S. | Clinical Nutrition, ESPEN | 24 | 187-188 |
2018 | Αγώνες ορεινού τρεξίματος: Εσωτερική παρακίνηση και ανασταλτικοί παράγοντες συμμετοχής. | Τριανταφύλλου, Θ. & Αυγερινός, Α. | Πρακτικά στο 26ο Διεθνές Συνέδριο Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, Κομοτηνή, Ελλάδα. | ||
2017 | The role of physical activity in life happiness of Greek drug abusers participating in a treatment program. | Nani, S. Matsouka, O. Tsitskari, E. & Avgerinos, A. | Sport Sciences for Health | 13 (1) | 25-32 |
2013 | Views of ICT Teachers about the Introduction of ICT in Primary Education in Greece. | Tziafetas, K., Avgerinos, A. & Karakiza, T. | TOJET | 12 (1) | 200-209 |
2013 | An external focus of attention enhances forward roll learning in elementary school children during physical education classes. | Koufou, N., Avgerinos, A. & Mihalopoulou, M. | The Cyprus Journal of Sciences | 11 | 21-32 |
2013 | Διαθεματική προσέγγιση της ηγεσίας σε μαθητές δημοτικού μέσω της λογοτεχνίας και της φυσικής αγωγής. | Αυγερινός, Α. & Τσιρογιάννη, Κ. | Εκπ@ιδευτικός Κύκλος | 1 (1) | 47-67 |
2012 | Body mass index, physical activity and dietary habits between young Greek athletes and non-athletes. | Avgerinos, A., Tsoulfas, C. & Douda, H. | European Psychomotricity Journal | 4 (1) | 3-15 |
2012 | What do Greek physical education teachers know about elementary student assessment? | Derri, V., Avgerinos, A., Emmanouilidou, K. & Kioumourtzoglou, E. | Journal of Human Sport & Exercise | 7 (3) | 658-670 |
2011 | Information and Communication Technology serving Physical Education: Design and contents of an intervention program aiming to promote high school students’ active lifestyle | Avgerinos, A., Derri, V. & Kotsiani, A. | European Psychomotricity Journal | 4 (1) | 4-16 |
Ημερομηνία | Θέμα | Διεθνής / Τοπική | Τοποθεσία* |
2011 | Συγγραφέας των Προγραμμάτων Σπουδών Φυσικής Αγωγής που εκπονήθηκαν στο έργο «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Σχολείο 21ου αιώνα) – Νέο πρόγραμμα σπουδών, στους Άξονες Προτεραιότητας 1,2,3, -Οριζόντια Πράξη», με κωδικό MIS 295450 και ειδικότερα στο πλαίσιο του Υποέργου 1: «Εκπόνηση Προγραμμάτων Σπουδών Α/βάθμιας και Β/βάθμιας Εκπαίδευσης και οδηγών για τον εκπαιδευτικό «Εργαλεία Διδακτικών Προσεγγίσεων». Στο ίδιο έργο είμαι Συντονιστής της ομάδας του έργου που αφορά στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών ΦΑ που υλοποιούν πανελληνίως το πιλοτικό πρόγραμμα για το έτος 2011-12. | ΕΘΝΙΚΗ | ΑΘΗΝΑ |
Ημερομηνία | Τίτλος | Επιχορήγηση Από: | Ρόλος στο Ερευνητικό Projects * |
2019 | Halting harassment and abuse in sports using learning technologies (HALT) | Erasmus + | Συντονιστής της ομάδας του ΕΠΚ |
2019 | A School Bridge for Better Life Skills Development (LIFE) | Erasmus + | Συντονιστής της ομάδας του ΕΠΚ |
2018 | Gamified and Online Activities for Learning to Support Dual Careers of Athletes (GOAL) | GOAL Erasmus+ European Project | Συντονιστής της ομάδας του ΕΠΚ |
2018 | Supporting Gamified Physical Activities in & out of Schools (EAC-A05-2017). | Erasmus+ | Συντονιστής της ομάδας του ΕΠΚ |
2008 | Αναμόρφωση του Προγράμματος Προπτυχιακών Σπουδών του ΤΕΦΑΑ ΔΠΘ με την παραγωγή ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού σε ένα μάθημα (243- Φυσική Αγωγή στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση) για την Ψηφιακή Βιβλιοθήκη. | Erasmus+ | Μέλος της επιστημονικής ομάδας |
2006 | Δημιουργία δικτύου αγωγής υγείας δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην περιφέρεια ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. | 2ο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Εκπαίδευσης και Αρχικής Επαγγελματικής Κατάρτισης ΠΑΙΔΕΙΑ ΜΠΡΟΣΤΑ | Μέλος της επιστημονικής ομάδας ΤΕΦΑΑ Δ.Π. Θράκης. |
2002 | Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης. | Υπο-έργο ‘Άσκηση και Ποιότητα Ζωής’- ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ | Μέλος της επιστημονικής ομάδας ΤΕΦΑΑ Δ.Π. Θράκης. |
1999 | Οργάνωση και υλοποίηση του προγράμματος «Αθλητική Αγωγή και Υγεία» στα πλαίσια των ΣΕΠΠΕ (Σχολεία Εφαρμογής Πειραματικών Προγραμμάτων Εκπαίδευσης). | Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης, Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Εκπαίδευσης & Αρχικής Επαγγελματικής Κατάρτισης (1994-1999), Υποπρόγραμμα 1 - Μέτρο 1.1 - Ενέργεια 1.1.α. | Μέλος της επιστημονικής ομάδας του ΤΕΦΑΑ Α.Π.Θ |
Περίοδος | Οργανισμός | Τίτλος Θέσης ή Υπηρεσίας | Κύριες Δραστηριότητες |
2016-σήμερα | ΕΠΚ | Υπεύθυνος ERAMUS | |
2011-2014 | ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ | Συντονιστής της ομάδας έργου που αφορά στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών ΦΑ που υλοποιούν πανελληνίως το πιλοτικό πρόγραμμα για το έτος 2011-12. | Συγγραφέας των Προγραμμάτων Σπουδών Φυσικής Αγωγής που εκπονήθηκαν στο έργο «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Σχολείο 21ου αιώνα) – Νέο πρόγραμμα σπουδών, στους Άξονες Προτεραιότητας 1,2,3, -Οριζόντια Πράξη», με κωδικό MIS 295450 και ειδικότερα στο πλαίσιο του Υποέργου 1: «Εκπόνηση Προγραμμάτων Σπουδών Α/βάθμιας και Β/βάθμιας Εκπαίδευσης και οδηγών για τον εκπαιδευτικό «Εργαλεία Διδακτικών Προσεγγίσεων». |
1998-Σήμερα | ΤΕΦΑΑ του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης. | ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ «Άθληση και Κοινωνία, Περιοδικό Αθλητικής Επιστήμης», «Φυσική Δραστηριότητα και Ποιότητα Ζωής» – Ηλεκτρονικό Περιοδικό της Ελληνικής Ακαδημίας Φυσικής Αγωγής (ΕΑΦΑ) [http://www.hape.gr] | ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΚΡΙΤΗΣ |
Πανελλήνια Ένωσης για την Προώθηση των Γυναικών στον Αθλητισμό και στα Σπορ (ΠΕΠΓΑΣ). | Γυναίκα και Άθληση | ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΚΡΙΤΗΣ | |
Πανελλήνια Ένωση Ψυχοκινητικής (Scientific Psychomotor Association Hellas) | European Psychomotricity Journal | ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΚΡΙΤΗΣ |
Date | Title | Awarded by: |
2000 | Βραβείο επιστημονικής αρτιότητας της αναρτημένης ανακοίνωσης με τίτλο "Physical Activity and Health: The frame of a school based intervention programme" (Συγγραφείς: A. Avgerinos, L. Almond, Tzetzis, G. & E. Kioumourtzoglou) στο Pre-Olympic Congress, International Congress on Sport Science, Sports Medicine and Physical Activity [7-12 Σεπτεμβρίου 2000, Brisbane-Australia]. | Research committee of the Pre-Olympic Congress, International Congress on Sport Science, Sports Medicine and Physical Activity - Brisbane-Australia |
Ημερομηνία | Τίτλος |
1984 | Φοιτητική υποτροφία λόγω υψηλών ακαδημαϊκών επιδόσεων από το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (ΙΚΥ) της Ελλάδας. |
1996-2000 | Υποτροφία από το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών της Ελλάδας, τετραετούς διάρκειας για μεταπτυχιακές σπουδές στο εξωτερικό στην κατεύθυνση «Άσκηση και Υγεία». |