Επιλογή Σελίδας
Dino Domic
Αναπληρωτής Καθηγητής, Μάρκετινγκ
D.Domic@euc.ac.cy
22713102
The School of Business Administration
Department of Management and Marketing
Ακαδημαϊκα Προσοντα
  • Ακαδημαϊκός Τίτλος Έτος Ίδρυμα Τμήμα
    Διδακτορικό MPhiL/PhD in Marketing 2004 University of Wolverhampton Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων  
    MBA 1998      University of Wolverhampton Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων  
    Πτυχίο: BA(Hons) Business Administration 1996 University of Wolverhampton Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων  
Ιστορικο Εργοδοτησης
  • Περίοδος Εργοδότησης Εργοδότης Τόπος Θέση
    Από Μέχρι
    2007 Σήμερα Ευρωπαϊκό πανεπιστήμιο  Κύπρου Κύπρος Αναπληρωτής Καθηγητής
    2003 2007 Cyprus College Κύπρος Επίκουρος Καθηγητής
    2001 2003 PA College Κύπρος Λέκτορας
Δημοσιευσεις
  • Έτος Τίτλος Άλλοι συγγραφείς Επιστημονικό Περιοδικό και Εκδότης / Συνέδριο Τόμος Σελ.
    2017 Identifying Croatian museums’ indigenous visitors in a post-war era: perceptual examinations of one’s own heritage Boukas N. Journal of Tourism and Cultural Change, Taylor and Francis 15 Issue 3  
    2013 The Historically Fabricated Croat: A Critical Ethnographic Study of the Effects of Consuming A Politically Manipulated Cultural Heritage as Linked to the Individual Identity Re-Construction of the Post Civil-War Heritage Visitor   Included as a chapter in “Political Marketing: Strategic Campaign Culture” published by Routledge (Hard Cover / ISBN-13: 978-0-415-84456-7). Edited By Bruce Newman, Antonis Theoharous, Kosta Gouliamos    
    2012 Η συνωμοσία της πριγκίπισσας των πάγων Philaretou, A.G. Armida Publications. ISBN: 9787-9963-706-39-6    
    2012 The disenchantment of Greek Cypriot (GC) females with traditional masculine marriages. Philaretou, A.G. In P. W. Schnarrs & J. P. Maurino (Eds.), Men, Masculinity and the Common Good in an Era of Economic Uncertainty (pages TBD). Harriman, TN: Men Studies Press.    
    2012 Trading Masculinity for Leisure: The disenchantment of Greek Cypriot females with traditional masculine marriages Philaretou, A. Journal of Sexuality and Culture, Springer Publications 16(1)  
    2009 Heritage, identity and ideological manipulation: The case of Croatia C, Goulding Annals of Tourism Research, Elsevier Publications 36 (1) 85-102
    2007 The Social Construction of Inter-Ethnic Marriages in the Greek Cypriot (GC) Republic of Cyprus: An Ethnographic Investigation of GC Male Marriages to Eastern European (EE) Females A, Philaretou Journal of Sexuality and Culture, Springer Publications 11(3) 11-31
    2002 National Identity Formation Through Heritage Consumption: The Case of Croatia, A Research Agenda   Cyprus International Journal of Management, ISSN Number 1450-0000    
    2001 Constructing the Post-War Croatian Subject: Heritage Consumption, Identity Formation and Interpretation of the Past   Cyprus International Journal of Management, ISSN Number 1450-000    
    2001 History, Identity and Social Conflict: Consuming heritage in the former Yugoslavia”,   University of Wolverhampton Working Paper Series Number: WP006/00, ISSN Number: ISSN 1363-6839.    
Εκθεσεις
Ερευνητικα Projects
Ακαδημαϊκες Συμβουλευτικες Υπηρεσιες/Συμμετοχη σε Συμβουλια/Επιτροπές
  • Οργανισμός Τίτλος Θέσης ή Υπηρεσίας
    Academy of Marketing Κριτής Ακαδημαϊκών περιοδικών/ συγγραμμάτων
    Direct Marketing: An International Journal Κριτής Ακαδημαϊκών περιοδικών/ συγγραμμάτων
    African Journal of Marketing Management Κριτής Ακαδημαϊκών περιοδικών/ συγγραμμάτων
    Drustvena istrazivanja: Journal for General Social Issues Κριτής Ακαδημαϊκών περιοδικών/ συγγραμμάτων
    North America Higher Education International (ANAHEI)'s Educational Council Μέλος
Βραβευσεις/Διεθνεις Διακρισεις
  • Title Awarded by:
    Διδακτορική υποτροφία Πανεπιστήμιο του Wolverhampton
Αλλες Διακρισεις