Επιλογή Σελίδας
Ντίνο Ντόμιτς
Αναπληρωτής Καθηγητής, Μάρκετινγκ
22713102
The School of Business Administration
Department of Management and Marketing
Ακαδημαϊκα Προσοντα
Ακαδημαϊκός Τίτλος Έτος Ίδρυμα Τμήμα
Διδακτορικό PhD in Marketing 2004 University of Wolverhampton Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων
MBA 1998      University of Wolverhampton Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων
Πτυχίο: BA(Hons) Business Administration 1996 University of Wolverhampton Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων
Ιστορικο Εργοδοτησης
Περίοδος Εργοδότησης Εργοδότης Τόπος Θέση
Από Μέχρι
2007 Σήμερα Ευρωπαϊκό πανεπιστήμιο  Κύπρου Κύπρος Αναπληρωτής Καθηγητής
2003 2007 Cyprus College Κύπρος Επίκουρος Καθηγητής
2001 2003 PA College Κύπρος Λέκτορας
1998 2001 University of Wolverhampton Αγγλία Λέκτορας μερικής απασχόλησης
Δημοσιευσεις
Έτος Τίτλος Άλλοι συγγραφείς Επιστημονικό Περιοδικό και Εκδότης / Συνέδριο Τόμος Σελ.
2022 “The Impact of a Positive Visualisation Course in Brand Identity on Freshmen Students’ Perceptions of University Brand Image” Kountouridou, M Iranian Journal of Management Studies
2017 Identifying Croatian museums’ indigenous visitors in a post-war era: perceptual examinations of one’s own heritage Boukas, N Journal of Tourism and Cultural Change, Taylor and Francis 15 Issue 3
2013 The Historically Fabricated Croat: A Critical Ethnographic Study of the Effects of Consuming A Politically Manipulated Cultural Heritage as Linked to the Individual Identity Re-Construction of the Post Civil-War Heritage Visitor Included as a chapter in “Political Marketing: Strategic Campaign Culture” published by Routledge (Hard Cover / ISBN-13: 978-0-415-84456-7). Edited By Bruce Newman, Antonis Theoharous, Kosta Gouliamos
2012 Η συνωμοσία της πριγκίπισσας των πάγων Philaretou, A.G. Armida Publications. ISBN: 9787-9963-706-39-6
2012 The disenchantment of Greek Cypriot (GC) females with traditional masculine marriages. Philaretou, A.G. In P. W. Schnarrs & J. P. Maurino (Eds.), Men, Masculinity and the Common Good in an Era of Economic Uncertainty (pages TBD). Harriman, TN: Men Studies Press.
2012 Trading Masculinity for Leisure: The disenchantment of Greek Cypriot females with traditional masculine marriages Philaretou, A. Journal of Sexuality and Culture, Springer Publications 16(1)
2009 Heritage, identity and ideological manipulation: The case of Croatia C, Goulding Annals of Tourism Research, Elsevier Publications 36 (1) 85-102
2007 The Social Construction of Inter-Ethnic Marriages in the Greek Cypriot (GC) Republic of Cyprus: An Ethnographic Investigation of GC Male Marriages to Eastern European (EE) Females A, Philaretou Journal of Sexuality and Culture, Springer Publications 11(3) 11-31
2002 National Identity Formation Through Heritage Consumption: The Case of Croatia, A Research Agenda Cyprus International Journal of Management, ISSN Number 1450-0000
2001 Constructing the Post-War Croatian Subject: Heritage Consumption, Identity Formation and Interpretation of the Past Cyprus International Journal of Management, ISSN Number 1450-000
Εκθεσεις
Ερευνητικα Projects
Ακαδημαϊκες Συμβουλευτικες Υπηρεσιες/Συμμετοχη σε Συμβουλια/Επιτροπές
Οργανισμός Τίτλος Θέσης ή Υπηρεσίας
Academy of Marketing Κριτής Ακαδημαϊκών περιοδικών/ συγγραμμάτων
Direct Marketing: An International Journal Κριτής Ακαδημαϊκών περιοδικών/ συγγραμμάτων
African Journal of Marketing Management Κριτής Ακαδημαϊκών περιοδικών/ συγγραμμάτων
Drustvena istrazivanja: Journal for General Social Issues Κριτής Ακαδημαϊκών περιοδικών/ συγγραμμάτων
North America Higher Education International (ANAHEI)'s Educational Council Μέλος
Βραβευσεις/Διεθνεις Διακρισεις
Title Awarded by:
Διδακτορική υποτροφία Πανεπιστήμιο του Wolverhampton
Αλλες Διακρισεις