Ακαδημαϊκός Τίτλος | Έτος | Ίδρυμα | Τμήμα | Τίτλος Διατριβής (Καταχωρείται προαιρετικά) |
Διδακτορικό (PhD) | 2007 | University of Birmingham, Η.Β. | Θέμα Διδακτορικής Διατριβής: “Συνεργατική Μάθηση στον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή μεταξύ αναπήρων και μη αναπήρων μαθητών στις γενικές τάξεις δημοτικών σχολείων της Κύπρου” | |
Μεταπτυχιακό (M.Ed) | 1999 | University of Manchester, Η.Β | Θέμα Διπλωματικής Εργασίας: “Κατανόηση του μεταφορικού λόγου σε παιδιά με ειδικές δυσκολίες στη γλώσσα” | |
Πτυχίο Επιστημών της Αγωγής (Δημοτική Εκπαίδευση) | 1998 | Πανεπιστήμιο Κύπρου, Λευκωσία, Κύπρος | Διπλωματική Εργασία: “Υποθετικοπαραγωγική σκέψη κωφών και ακουόντων παιδιών σχολικής ηλικίας: Κατανόηση προβλημάτων συλλογισμού δύο και τριών όρων” |
Περίοδος Εργοδότησης | Εργοδότης | Τόπος | Θέση | |
Από | Μέχρι | |||
2010 | Σήμερα | Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου | Κύπρος | Επίκουρη Καθηγήτρια, Ενιαία Εκπαίδευση και Υποστηρικτική Τεχνολογία, Τμήμα Επιστημών της Αγωγής, |
Άνοιξη 2013 | Πανεπιστήμιο Κύπρου | Κύπρος | Επισκέπτρια Επίκουρος Καθηγήτρια, Ενιαία Εκπαίδευση, Τμήμα Επιστημών της Αγωγής | |
Φθινόπωρο 2011 | Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου | Λεμεσός, Κύπρος | Ειδική Επιστήμονας |
Έτος | Τίτλος | Άλλοι συγγραφείς | Επιστημονικό Περιοδικό και Εκδότης / Συνέδριο | Τόμος | Σελ. |
“Assisting people with Physical Disabilities through technology”, (in press) | Tatnall, A (Ed), Encyclopedia of Education and Information Systems, Springer | ||||
2018 | “Assistive Technology and People: A Position Paper from the First Global Research, Innovation, and Education on Assistive Technology (GREAT) Summit” | Desmond, D., Layton, N., Bentley, J. Boot, F.H., Borg, J., Dhungana, B.M., Gallagher, P., Gitlow, L., Gowran, R.J., Groce, N., Mackeogh, T., McDonald, R., Pettersson, C., Scherer, M. | Journal: Disability and Rehabilitation: Assistive Technology | 13 (5) | 437-444 |
2017 | “Disability Rights in Higher Education Programs: The case of medical schools and other health-related disciplines” | Liasidou, A. | Sociology Science & Medicine | 191 | 143-150 |
2017 | “Opportunities and challenges related to ICT and ICT-AT use by people with disabilities: an explorative study into factors that impact on the digital divide” | Meletiou-Mavrotheris, M., Karki A., Sallinen, Hoogerwerf, E.J., M. | Technology and Disability | 29 | 63-75 |
2017 | “iConstruct: virtual disabilities in online settings. Disability and Society” | Theodorou, K. | Available online at: http://dx.doi.org/10.1080/09687599.2017.1307717 | 32(4) | |
2016 | “Accessing parental perspectives to inform the development of parent training in autism in south-eastern Europe” | Preece, D., Symeou, L., Stošić, J., Troshanska. J., Theodorou, E., Frey Škrinjar, J. | European Journal of Special Needs Education, DOI: 10.1080/08856257.2016.1223399 (online) | 32(2) | 252-269 |
2016 | “Towards full digital inclusion: the ENTELIS manifesto against the digital divide” | Hoogerwerf, E.J. | Journal of Assistive Technologies | 10(3) | 171-174 |
2015 | Integrating Touch-Enabled and Mobile Devices into Contemporary Mathematics Education | Meletiou-Mavrotheris, M., Paparistodemou, E. (Eds.) | Hershey, PA: IGI Global | ||
2015 | “A conceptual framework related to ICT-AT competence development: The theoretical foundations of ENTELIS” | Hoogerwerf, E.J., Meletiou-Mavrotheris, M., Karki A., Sallinen, M. | Studies in Health Technology Informatics | 217 | 664-70 |
2014 | “Employing the principles of Universal Design for Learning to deconstruct the Greek-Cypriot new national curriculum” | Symeonidou, S. | International Journal of Inclusive Education DOI:10.1080/13603116.2013.859308 (available at http://www.tandfonline.com/eprint/g2Nt9HMTZdqB3G6rVJRI/full) | 18(9) | 918-933 |
Α/Α | Ημερομηνία | Τίτλος | Επιχορήγηση Από: | Ρόλος στο Ερευνητικό Projects * |
1 | 2010-today | ANED (Academic Network of European Disability experts) | EC Programme Progress | Εθνικός Εμπειρογνώμονας (National Expert) |
2 | 2017-today | Gaze-based assistive technology in communication and education for children with complex needs | Resource based funding through MoU | Ερευνήτρια |
3 | 2017-2019 | SIDE (Supporting Innovative models for Deaf youth Empowerment) | KA2, Erasmus +, European Commission | Μέλος Ερευνητικής Ομάδας (Επιστημονική Συντονίστρια της Ομάδας) |
4 | 2016-2019 | The Living Book - Augmenting Reading For Life | KA2, Erasmus +, European Commission | Μέλος Ερευνητικής Ομάδας |
5 | 2016-2019 | Play and Learn Digimedia | KA2, Erasmus +, European Commission | Μέλος Ερευνητικής Ομάδας. |
6 | 2016-2018 | BONDS (Booster the emotional dimension of social inclusion for immigrant mothers and children) | KA2 Erasmus+, European Commission | Μέλος Ερευνητικής Ομάδας. |
7 | 2015-2018 | ESIPP (Equity and Social Inclusion through Positive Parenting) | KA2 Erasmus+, European Commission | Μέλος Ερευνητικής Ομάδας |
8 | 2015-2017 | E-LOISE (E-Learning Objects for innovative Science Education | KA2 Erasmus+, European Commission | Μέλος Ερευνητικής Ομάδας (Επιστημονική Συντονίστρια της Ομάδας) |
9 | 2014-2016 | RELOBIE – Reusable Objects in Education | KA2 Erasmus+, European Commission | Μέλος Ερευνητικής Ομάδας, |
10 | 2014-2016 | ENTELIS (European Network for Technology Enhanced Learning in an Inclusive Society) | KA3 Multilateral networks, European Commission | Μέλος Ερευνητικής Ομάδας (Επιστημονική Συντονίστρια της Ομάδας) |
Περίοδος | Οργανισμός | Τίτλος Θέσης ή Υπηρεσίας | Κύριες Δραστηριότητες |
2018-2019 | Association for the Advancement of Assistive Technology in Europe (ΑΑΑΤΕ) (http://aaate.net/about-aaate/board/) | Αντιπρόεδρος | Υπευθυνότητες Διοικητικού Συμβουλίου Διοργάνωση διετούς συνεδρίου |
2015-σήμερα | Κοινότητα GATE/GREAT: Πρωτοβουλία του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας για τον καθορισμό προτεραιοτήτων για τα προϊόντα Υποστηρικτικής Τεχνολογίας) (https://mednet-communities.net/gate & http://www.who.int/disabilities/technology/gate/en/) | Μέλος | Επιστημονικός Σύμβουλος / Εμπειρογνώμονας |
2010 – σήμερα | Δίκτυο EASTIN: European Assistive Technology Information Network | Εθνικό Σημείο Επαφής (Συντονίστρια) | Επικοινωνία με χρήστες βάσης δεδομένων και εξελληνισμός πληροφοριών. Παροχή πληροφοριών και συντονισμός δραστηριοτήτων στην Κύπρο και εξωτερικό |
2008 – σήμερα | Οργανισμός AAATE: Association for the Advancement of Assistive Technology in Europe | Εθνικό Σημείο Επαφής | Επικοινωνία με μέλη στην Κύπρο, συμμετοχή σε εθνικές δραστηριότητες και εκπροσώπηση του οργανισμού σε αυτές |
2017 – σήμερα | Δίκτυο ENTELIS | Μέλος Κεντρικής Επιτροπής | Υπευθυνότητες κεντρικής επιτροπής για ετήσιο σχέδιο δράσης του δικτύου. Εκπροσώπηση του δικτύου σε εθνικό και διεθνές επίπεδο |
Date | Title | Awarded by: |
2014 | Highly Commended Paper Award, Emerald Publishing – for paper: Mavrou, K., Charalambous, E. & Michaelides, M. (2013), “Graphic Symbols for All: Using symbols in developing the ability of questioning in young children”, Journal of Assistive Technologies, 7(1), 22-34. http://www.emeraldgrouppublishing.com/authors/literati/awards.htm?year=2014&PHPSESSID=6fgon79o1ck0k3j16am2642ec5 | Emerald Publishing |
2013-2014 | Academic Staff Internal Grant | Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου |
2006 | Πρόγραμμα υποτροφιών μικρής διάρκειας εκπαίδευσης (Short Term Training Scholarship) | Προγράμματα υποτροφιών Κύπρου-ΗΠΑ (Cyprus-America Scholarship Program), Fulbright Commission |
2004 | Επισκέπτρια Ερευνητική Συνεργάτιδα (Visiting Research Associate) – Τεχνολογία και υποστήριξη μαθητών με ειδικές ανάγκες | University of Birmingham, Η.Β (μέσω Προγράμματος υποτροφιών του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού, Κύπρου) |
2002 | Υποτροφία (Teaching Assistantship) | Arizona State University, ΗΠΑ |