Ακαδημαϊκός Τίτλος | Έτος | Ίδρυμα | Τμήμα | Τίτλος Διατριβής (Καταχωρείται προαιρετικά) |
Διδακτορικός τίτλος στη Μουσική Παιδαγωγική με έμφαση στις Άτυπες Διαδικασίες Μουσικής Μάθησης | 2016 | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) | Τμήμα Μουσικών Σπουδών | Η ενσωμάτωση άτυπων διαδικασιών μουσικής μάθησης σε σχολική τάξη Δημοτικού σχολείου στην Κύπρο |
Master of Music in Music Education | 2008 | Michigan State University U.S.A. | Τμήμα Μουσικής | A touch of Leri: The beliefs, attitudes, and perceptions of an elementary student in Cyprus about his experiences in different music-making and learning practices |
Πτυχίο Παιδαγωγικών Δημοτικής Εκπαίδευσης | 1998 | Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης | Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | |
Δίπλωμα Παιδαγωγικών Δημοτικής Εκπαίδευσης | 1993 | Παιδαγωγική Ακαδημία Κύπρου | ||
Διπλώματα Εξειδίκευσης στη Θεωρία Μουσικής Μάθησης (Music Learning Theory) για τη Νηπιακή και Παιδική ηλικία | 2005-2008 | Michigan State University U.S.A. |
Περίοδος Εργοδότησης | Εργοδότης | Τόπος | Θέση | |
Από | Μέχρι | |||
Σεπτέμβρης 2022 | σήμερα | Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου | Κύπρος | Επίκουρη Καθηγήτρια Μουσικής Εκπαίδευσης και Παιδαγωγικής, Τμήμα Τεχνών |
Σεπτέμβρης 2018 | Αύγουστος 2022 | Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου | Κύπρος | Λέκτορας Μουσικής Εκπαίδευσης και Παιδαγωγικής, Τμήμα Τεχνών |
2016 | 2018 | Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου | Κύπρος | Επιστημονική συνεργάτης, Τμήμα Τεχνών |
2008 | 2018 | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου, Υπουργείο Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας | Κύπρος | Λειτουργός Αναλυτικών Προγραμμάτων για το μάθημα της Μουσικής & Σύμβουλος Μουσικής Δημοτικής Εκπαίδευσης |
2016 | 2018 | Υπουργείο Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας | Κύπρος | Βοηθός Διευθύντρια Δημοτικής Εκπαίδευσης |
1993 | 2018 | Υπουργείο Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας | Κύπρος | Μουσικοπαιδαγωγός Δημοτική Εκπαίδευση |
Έτος | Τίτλος | Άλλοι συγγραφείς | Επιστημονικό Περιοδικό και Εκδότης / Συνέδριο | Τόμος | Σελ. | ||
2022 | Movement Experiences in Preschool Music Classes | Journal of General Music Education https://doi.org/10.1177/27527646221110863 | |||||
2022 | Incorporation of informal learning practices in a primary classroom in Cyprus | International Journal of Music Education https://doi.org/10.1177/02557614221096149 | |||||
2021 | Investigating the music learning journeys of a student from Cyprus: A case study. Visions of Research in Music Education, 38 (7). https://opencommons.uconn.edu/vrme/vol38/iss1/7/ | Visions of Research in Music Education https://opencommons.uconn.edu/vrme/vol38/iss1/7/ | 9 | ||||
2021 | Η έννοια της μουσική ταυτότητας, και η διαμόρφωσή της στα διαφορετικά πλαίσια μουσικής διδασκαλίας-μάθησης: θεωρητική ανασκόπηση | Μουσικοπαιδαγωγικά Ε.Ε.Μ.Ε. | 14 | 23-42 | |||
2021 | Μετασχηματισμός αντιλήψεων εκπαιδευτικών μουσικής για τις σύγχρονες τεχνολογίες στη μουσική διδασκαλία-μάθηση μέσα από μια επιμορφωτική παρέμβαση στο μοντέλο STEAM | Giannis Mygdanis | International Journal of Educational Innovation https://journal.eepek.gr/manuscript/metaschimatismos-ton-antilipseon-ekpaideytikon-moysikis-gia-tis-sygchrones-technologies-sti-moysiki-didaskalia-mathisi-mesa-apo-mia-epimorfotiki-parembasi-sto-montelo-steamOzguEp1qej | 3 | 66-77 | ||
2019 | Developing musical understanding through movement: Nobody should have to sit still when there’s music. It “moves” and it makes you move! | Music Education and Society: new challenges, new orientation. (Proceedings of the 8th International Conference of the Greek Society for Music Education) (pp. 57-67). GSME. | 57-67 | ||||
2017 | Democracy in Music Education: A case study on implementing Informal Music Practices in a Primary school in Cyprus | Journal of Musical Pedagogics GSME | 15 | 23-42 | |||
2016 | Thrown in the deep end: Integrating informal music practices in a primary music classroom in Cyprus | Music Literacy: Formal and Informal Ways of Music Teaching-Learning (Proceedings of the 7th International Conference of the Greek Society for Music Education) (pp. 361-371). GSME. |
Ημερομηνία | Τίτλος | Επιχορήγηση Από: | Ρόλος στο Ερευνητικό Projects * |
2019- present | Living Music in Early Childhood (LifeLong Music Engagement Research Unit, Soscieath – EUC) | Department of Arts, EUC | Director |
2020- present | Music during pregnancy and infancy (LifeLong Music Engagement Research Unit, Soscieath – EUC) | Department of Arts, EUC | Director |
Περίοδος | Οργανισμός | Τίτλος Θέσης ή Υπηρεσίας |
2010-2015 | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου | Συγγραφή και διαμόρφωση Ν.Α.Π. Μουσικής Δημοτικής (Μέλος της ομάδας) |
2021-2022 | Ελληνική Ένωση για τη Μουσική Εκπαίδευση (Ε.Ε.Μ.Ε.) | Μέλος Επιστημονικής Επιτροπής 9ου διεθνές συνεδρίου |
2019-today | Gordon’ s Institute of Music Learning (GIML) | Mentor-Mentee Project, Gordon’s Institute of Music Education |
2021-2022 | Υπουργείο Παιδείας, Πολιτισμού Αθλητισμού και Νεολαίας | Ακαδημαϊκή υπεύθυνη επιτροπής εξετάσεων πρόσληψης καθηγητών μουσικής Μέσης Εκπαίδευσης |