Επιλογή Σελίδας
Χρυστάλλα Παπαδημήτρη-Καχριμάνη
Αντιπρόεδρος Τμήματος, Επίκουρη Καθηγήτρια, Πρωτοσχολική Αγωγή και Εκπαίδευση & Διδακτική των Μαθηματικών στην Πρωτοσχολική Εκπαίδευση
22713026
School of Humanities, Social and Education Sciences
Department of Education Sciences
Ακαδημαϊκα Προσοντα
Ακαδημαϊκός Τίτλος Έτος Ίδρυμα Τμήμα Τίτλος Διατριβής (Καταχωρείται προαιρετικά)
PhD, Mathematics Education 2007 Institute of Education, University of London Department of Mathematics Education Structural knowledge about shapes: A case study of young children describing, constructing and reflecting on squares
Ma, Mathematics Education 1997 Institute of Education, University of London Department of Mathematics Education ZERO: Recreating a moment in history in the mathematics classroom
Πτυχίο, Προσχολική Εκπαίδευση 1996 University of Cyprus Τμήμα Επιστημών της Αγωγής
Ιστορικο Εργοδοτησης
Περίοδος Εργοδότησης Εργοδότης Τόπος Θέση
Από Μέχρι
2007 σήμερα Ευρωπαϊκό πανεπιστήμιο Κύπρου Κύπρος Λέκτορας (2007-2014), Επίκουρη Καθηγήτρια (2014-σήμερα), Τμήμα Επιστημών της Αγωγής
2006 2007 Cyprus College Λευκωσία, Κύπρος Λέκτορας (Μερική απασχόληση)
1998 2004 Πανεπιστήμιο Κύπρου Κύπρος Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό
Δημοσιευσεις
Έτος Τίτλος Άλλοι συγγραφείς Επιστημονικό Περιοδικό και Εκδότης / Συνέδριο Τόμος Σελ.
2018 Κεφάλαιο σε βιβλίο “’The exchange of ideas was mutual, I have to say’: negotiating researcher ‘roles’ in an early years educators’ professional development programme on inquiry-based mathematics and science learning” Philippou, S., Louca, L. J. Waters, J. Payler & K. Jones, The Professional Development of Early Years Educators, Routledge
2015 Περιοδικό με κριτές “Learning about learning with teachers and (from) young children” Constructivist Foundations. [Special Issue ‘Constructionism’, Chronis Kynigos and Gerald Futschek as Guest Editors] 10(3) 370-381
2015 Περιοδικό με κριτές “Educational Reform. Is it Indeed Impossible?” Constructivist Foundations. [Special Issue ‘Constructionism’, Chronis Kynigos and Gerald Futschek as Guest Editors] 10(3) 385-387
2014 Έκδοση Συνεδρίου “‘How many circles are in the shape?’ Defining modelling-based Learning (MbL) through the iterative implementation of a specific activity to groups of early childhood teachers” G. Futschek & C. Kynigos (Ed.), Constructionism and creativity: Proceedings of the Third International Constructionism Conference, Austrian Computer Society 156-166
2014 Κεφάλαιο σε βιβλίο “Η Ανάπτυξη ενός ενιαίου πλαισίου γραμματισμού για τα μαθηματικά και τις φυσικές επιστήμες στο νηπιαγωγείο: Η μετάβαση από ένα πρόγραμμα δεξιοτήτων επιστημονικής μεθόδου σε ένα πρόγραμμα διεργασιών” Λουκάς, Λ. Π. Καριώτογλου & Π. Παπαδοπούλου (Επ.) (2014). Φυσικές Επιστήμες και περιβάλλον στην προσχολική εκπαίδευση: Αναζητήσεις και προτάσεις, Αθήνα: Gutenberg 134-153
2012 Κεφάλαιο σε βιβλίο “Δυνατότητες και αδυναμίες των παιδιών πρώτοσχολικής ηλικίας στην επίλυση προβλημάτων  μέτρησης εμβαδού ” Λουλλή, Χρ, Κωνστντίνου, Κ.Π. Κ. Πλακίτση (Επ) (2012). Κοινωνιογνωστικές και κοινωνικοπολιτισμικές προσεγγίσεις στη διδακτική των φυσικών επιστημών στην προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία
2012 Περιοδικό με κριτές “Revisiting van Hiele” Learning of Mathematics 32(3) 2-7
2012 Έκδοση συνεδρίου “Is this Constructionism? A case of Young Children, Mathematics and Powerful Ideas” S. Anastopoulou, M. Berland, J. B. Frant, P. Boytchev, K. Brennan, A. Chronaki & N. Yiannoutsou, Constructionism 2012 Theory Practice and Impact 94-103
2010 Έκδοση συνεδρίου “Constructionism applied in early childhood mathematics education: Young children constructing shapes and meaning with sticks” J. E. Clayson and I. Kalas (Eds), Constructionist approaches to creative learning and education: Lessons for the 21st century, Proceedings Constructionism 2010
1999 Κεφάλαιο σε βιβλίο “Zero: Recreating a moment in history in the mathematics classroom” A. Gagatsis (ed.), A Multidimensional Approach to Learning in Mathematics and Sciences, Cyprus, Intercollege Press 273-296
Εκθεσεις
Ερευνητικα Projects
Ημερομηνία Τίτλος Επιχορήγηση Από: Ρόλος στο Ερευνητικό Projects *
2011-2015 ΠΛΕΓΜΑ: Πλαίσιο Ενιαίου Γραμματισμού για τα Μαθηματικά και τις Φυσικές Επιστήμες στο νηπιαγωγείο Ίδρυμα Προώθησης Έρευνας ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΕΣ/ΠΑΙΔΙ/0609(ΒΕ)/14 Επιστημονική συντονίστρια
2018-σήμερα EDUCLAB – Education and Digital Cultural Laboratory Erasmus+ Project 2018-1-IT02-KA201-048316 Ερευνητής
Ακαδημαϊκες Συμβουλευτικες Υπηρεσιες/Συμμετοχη σε Συμβουλια/Επιτροπές
Περίοδος Οργανισμός Τίτλος Θέσης ή Υπηρεσίας Κύριες Δραστηριότητες
2011-2014 Παγκόσμια Οργάνωση πρώτης Αγωγής και Εκπαίδευσης (World Organization for Early Childhood Education OMEP)-Επιτροπή Κύπρου Πρόεδρος Διοργάνωση συνεδρίων, εργαστηρίων και διαλέξεων για την εκπαιδευτική κοινότητα σε τοπικό και ευρωπαϊκό επίπεδο.
2014 Meletiou-Mavrotheris, M., Mavrou, K. & Paparistodemou, E. (Eds) (2015). Integrating Touch-Enabled and Mobile Devices into Contemporary Mathematics Education, USA: Information Science Reference Μέλος Συντακτικής Επιτροπής Κρίση Κεφαλαίων
2011-σήμερα Inquiry in primary science education online journal, Educational Research Review, Cognition & Instruction, Instructional Science Συνεργαζόμενη κριτής Κρίση άρθρων
Βραβευσεις/Διεθνεις Διακρισεις
Αλλες Διακρισεις