Επιλογή Σελίδας
Ιωαννα Βεκυρη
Επίκουρη Καθηγήτρια, New and Emerging Technologies for STEAM Education
22559574
Ακαδημαϊκα Προσοντα
Ακαδημαϊκός Τίτλος Έτος Ίδρυμα Τμήμα Τίτλος Διατριβής (Καταχωρείται προαιρετικά)
Διδακτορικό (PhD) στις Επιστήμες της Αγωγής (Εκπαιδευτική Τεχνολογία) 1995-2001 University Of Michigan School of Education An investigation of the role of graphical design and student characteristics in scientific reasoning with weather maps.
Μεταπτυχιακό (Μ.Α.) στις Επιστήμες της Αγωγής (Διδακτική Φυσικών Επιστημών) 1998 University Of Michigan School of Education  
Μεταπτυχιακό (M.A.) στις Τεχνολογίες Μάθησης και Επικοινωνίας   1993-1995 New York University School of Education  
Πτυχίο Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης 1987-1992 Αριστοτέλειο Πανεπιστημιο Θεσσαλονικης Παιδαγωγική Σχολή  
 
Ιστορικο Εργοδοτησης
Περίοδος Εργοδότησης Εργοδότης Τόπος Θέση
Από Μέχρι
2023 Σήμερα Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου Κύπρος Επίκουρη Καθηγήτρια
2017 2023 Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου Κύπρος Επιστημονική Συνεργάτιδα
2017 2023 Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο Ελλάδα Μέλος συνεργαζόμενου εκπαιδευτικού προσωπικού
 
Δημοσιευσεις
Έτος Τίτλος Άλλοι συγγραφείς Επιστημονικό Περιοδικό και Εκδότης / Συνέδριο Τόμος Σελ.
2023 Use of key transversal competences in the context of STEAM educational scenarios: Secondary education students’ experiences Mavrotheris, E., & Milopoulos, G. Meletiou-Mavrotheris, M. Proceedings of EdMedia+Innovate Learning, AACE   630-636
2023 A longitudinal study on students’ perception of their teachers’ STEAM education practices Serradó Bayés, A., Meletiou-Mavrotheris, M. CIEAEM74 Conference Proceedings    
2022 Adopting a role-model, game-based pedagogical approach to gender equality in STEAM: The FemSTEAM Mysteries Digital Game. Meletiou-Mavrotheris, M., Brouzou, A., Brouzos, I., Christoforou, A., & Stylianou, E. Handbook of Research on Integrating ICTs in STEAM Education. IGI Global   41-60
2022  The design of a training program on immersive technologies in transdisciplinary STEAM education. Meletiou-Mavrotheris, M., Mavrotheris, E., & Rodosthenous, C. EDULEARN22 Proceedings. IATED.ISBN: 978-84-09-42484-9   9804-9809
2013 Information science instruction and changes in girls' and boy's expectancy and value beliefs: In search of gender-equitable pedagogical practices.   Computers & Education 64 104-115
2013 Investigating deaf students' use of visual multimedia resources in reading comprehension. Nikolaraizi, M.,  Easterbrooks, S. R. American Annals of the Deaf 157(5) 458-473
2010 Boys’ and girls’ ICT beliefs: Do teachers matter?   Computers and Education    
2010 Socioeconomic differences in elementary students’ ICT beliefs and out of school experiences.   Computers and Education 54 941-950
2008 Gender issues in technology use: Perceived social support, computer self-efficacy and value beliefs, and computer use beyond school. Chronaki, A. Computers and Education 51 1392-1404
2002 What is the value of graphical displays in learning?   Educational Psychology Review 14(3) 261-312
 
Εκθεσεις
Ερευνητικα Projects
Ημερομηνία Τίτλος Επιχορήγηση Από: Ρόλος στο Ερευνητικό Projects *
2021-2023 ImTech4Ed: Immersive Technologies for Education Erasmus+ Μέλος Ερευνητικής Ομάδας
2020-2022 FemSTEAM Mysteries Erasmus+ Μέλος Ερευνητικής Ομάδας
2015 Γραμματισμός στο braille και προτίμηση χεριού στα άτομα με σοβαρά προβλήματα όρασης. Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας   Ερευνήτρια
2007-2008 Πιλοτικά εκπαιδευτικά προγράμματα για την ανάπτυξη δεξιοτήτων γραμματισμού κωφών και βαρήκοων παιδιών με έμφαση στη χρήση της τεχνολογίας. Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.   Ερευνήτρια
2006-2007 Διερεύνηση των στρατηγικών χρήσης λογικο-μαθηματικών εννοιών σε περιβάλλοντα χρήσης ανοιχτών λογισμικών: Θέματα φύλου και ισότητας. Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας   Ερευνήτρια
2003-2004 Ερευνητική παρακολούθηση της ανάπτυξης προγράμματος  εκπαιδευτικής παρέμβασης για την παραγωγή εκπαιδευτικού – ενημερωτικού υλικού για θέματα υγείας, διατροφής και περιβάλλοντος. Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας (Ελλάδα) Ερευνήτρια
 
Ακαδημαϊκες Συμβουλευτικες Υπηρεσιες/Συμμετοχη σε Συμβουλια/Επιτροπές
Περίοδος Οργανισμός Τίτλος Θέσης ή Υπηρεσίας
2006-today Διεθνές περιοδικό “Educational Psychology Review” Editorial board member
2009-today Διεθνές περιοδικό “Computers & Education” Ad hoc reviewer
June 2-3, 2008 ΟΟΣΑ OECD Expert Meeting on ICT, Gender, and Education, Oslo. Συμμετοχή μετά από πρόσκληση.
2012-2020 4th, 5th, 6th, 7th, 8th, 9th & 10th, 11th, & 20th International Conference on Computer-Supported Education (CSEDU, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017 & 2018, ). Μέλος της διεθνούς επιστημονικής επιτροπής
2015-2018 7th, 8th, 9th & 10th Conference on Mobile, Hybrid and Online Learning (2015, 2016, 2017 & 2108). Μέλος της διεθνούς επιστημονικής επιτροπής.
 
Βραβευσεις/Διεθνεις Διακρισεις
Date Title Awarded by:
2001 Rackham One-Term Dissertation Felowship Rackham Graduate School, University of Michigan
1993, 1994 School of Education Academic Merit Scholarship New York University
1993 Fulbright Scholarship for graduate studies in the USA Fulbright Foundation
Αλλες Διακρισεις